top of page

FAQ

  • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
    Wij verzenden uw order, indien voor 15.00 besteld vandaag (op werkdagen)* * Bij grote drukte kan de levertijd langer zijn. Wij maken hier melding van op de 'Homepage'.
  • Wat betaal ik voor de verzending van mijn bestelling?
    Wij hanteren standaard verzendkosten van € 4,95 binnen Nederland. Standaard verzendkosten van € 6,95 naar België. Gratis verzending: Nederland (20 euro) en België (20 euro)
  • Welke betaalmethode kan ik gebruiken?
    Je kunt betalen met Ideal, Klarna, Creditcards/debetkaarten, PayPal en Apple Pay.
  • Kan ik mijn order ruilen of retourneren?
    Ja, je mag je bestelling ruilen of retourneren als je niet tevreden bent of je je order wilt ruilen. Je hebt tot 14 dagen na levering de tijd om via je account een retour of ruiling aan te melden.
  • Het product wat ik zoek is niet meer op voorraad, komt deze nog terug?
    Veel van onze items zijn 'never out of stock', bij geen voorraad dus tijdelijk uitverkocht, en komen dus gewoon weer op voorraad. Je kunt bij het product je email adres achterlaten en je ontvangt dan van ons een email zodra het product weer op voorraad is.
  • Hoe werkt retourneren of ruilen?
    Klik hier ruilen en retourneren, klik op het logo waar u de aankoop heeft gedaan. Vul uw ordernummer in; (voorbeeld) ORD1234-1234 en uw postcode. U ziet direct uw order en kunt hier uw ruiling of retour verwerken. Zodra uw aanvraag is verwerkt ontvangt u van ons een email met de retourinstructies. Voeg het retourformulier toe en verzend uw order naar ons.
  • Moet ik betalen voor het retour zenden of ruilen van mijn items?
    Ja, het retour zenden is voor eigen rekening. Bij een ruiling ontvangt u het nieuwe product op onze kosten terug. Gemiddelde retourkosten bedragen € 4,95.
  • Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling nog wijzigen?
    Het is helaas niet mogelijk om items in je bestelling te wijzigen of toe te voegen aan je bestelling. Retourneren of ruilen is uiteraard mogelijk, en je kan natuurlijk altijd een extra bestelling plaatsen van het gewenste artikel.
  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn order wel doorgekomen?
    Bedankt voor je bestelling! Het is mogelijk dat je de bevestigingsmail wat later ontvangt dan dat je misschien gewend bent. Wij raden je aan om zowel je spam als je normale inbox goed in de gaten te houden. Als je met een account hebt besteld kan je de status van je bestelling hierin bekijken.
  • Mijn bestelling is beschadigd of incompleet geleverd, wat moet ik doen?
    Wat vervelend dat er iets mis is met je bestelling! Wil je ons eerst een mail sturen naar info@mallofbaby.nl met een foto van de klacht en je ordernummer? Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.
  • Kan ik meerdere cadeaubonnen tegelijk gebruiken?
    Wat leuk dat je cadeaubonnen hebt gekregen! In onze webshop kan je één code per bestelling invoeren. Heb je meer cadeaubonnen, mail dan met onze klantenservice zodat deze bonnen samengevoegd kunnen worden tot 1 code.
  • Hoe zit het met gratis verzending wanneer ik een deel van mijn bestelling retourneer?
    Wanneer u een deel van uw order retourneert en het totale orderbedrag komt onder de gratis verzending drempel worden de verzendkosten á € 4,95 met uw retourbedrag verrekend.
  • Ik heb een klacht over een bestelling?
    Wat vervelend om te horen. Stuur ons een mailtje op info@mallofbaby.nl met een duidelijke omschrijving van de klacht, dan helpen we je graag verder!
bottom of page